skräckisar, finns inge bättre inom filmer!

håller på och laddar ner en film som heter No do verkar jätte bra! läs bara?

''På vinden i huset dit paret Francesca och Pedro flyttar har något otäckt skett för länge sedan. Det blir uppenbart när paret hör hjärtskärande barnskrik om natten och hittar gömda rum fyllda av underliga religiösa föremål. Kopplingarna till katolska kyrkan blir tydligare och huset visar sig varit inspelningsplats för katolska kyrkans ökända propagandafilmer under den hårda Francoregimen. Det sades att ett mirakel hade skett i huset. Men alla mirakel är inte av godo.''

under tiden tittar jag på the cell som går på trean. vet att jag sätt den förrut.. men kommer knappt ihåg den..och den har hållt på i en timma. så ska fortsätta titta, vet ju att jag tyckte den var sjukt bra!
ni som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR skräckfilmer..finns fan ingenting bättre!
snäll som jag är sa ja att alex FÅR spela! :o för då får ja se skräckfilmer.. :D som han då HATAR!
ni skulle sätt han när vi tittade på mirrors .. för ngt år sen. haha rädd kille?;)
jätte lågt ljud, och gömde sig bakom sina händer. haha sweet pojke va?

jaja nu ska ja fortsätta titta, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0