puss

åhh, har haft så mysigt idag tycker jag.. :)
först gick vi upp vid tre.. JAG VET SENT!:o men såå skönt att verkligen sova ut!
sen gick jag in i dsuschen, fixade mig o så. sen drog alex o jag till hans mamma hämtade hans pengar.
sen till konsum o handlade kött o annat gott tills ikväll!
såfort vi kom hem lagade vi fläskkotletter pommesfritt med tsatsiki och grönsaker.
jätte gott vart det, satt ute på altanen hur mysigt som helst ju..
har tagit lite bilder, men dom kmr upp senare. för kameran är på övervåningen och orkar itne gå upp nu.. har så ont i magen.. haha som alltid när ja ätit.. minsta lilla :s
men jaja,nu ska jag iväg till pappa och hämta pengar för imorgon ska jag alex & jonte & kanske elise åka till gvik, kul va? :D sen på fredag ska vi på bio bröderna karlsson! och iveckan är de skönt att ha lite pengar till små saker.
så skriver ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0