puss

när jag kom hem ifrån mamma, hoppade jag in i duschen, och sminkade mig idag.. FAKTISKT! :o
sen drog jag och alex hem till pappa, åt tårta o bara hade trevligt.. haha kasta tårta på alicia.. söta bilder ;)
men bilderna från mobilen kommer inte upp i veckan förmodligen.. har inte ngn sladd här.
så fick jag ett par örhängen och ett halsband av pappa pilla o lisa. fast enligt alicia var det ifrån henne.
haha jätte fina faktsikt! tackså mycket (:
och när vi gick hem, skulle vi börja med mat..men nora skulle komma så istället vart det gå iväg till Rio för att dom ville ha öl till maten. haha då vart det pizza och sallad. mysigt.. men ajaj så ont jag har i magen nu.. tårta och sallad, och lite pizza. mår inte alls bra!
men det har varit en lyckad födelsedag måste jag säga :)
hoppas på lyckad kväll också.
skriver KANSKE ett inlägg senare, vi får se hur det blir.. och imorgon ska Alex och jag på bio, mysigt va? :D
puss!

örhängerna

& halsbandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0