no do, spansk(?) skräckfilm, verkligen värd att se


no do, JÄVLA BRA FILM måste jag säga! väldigt värd att se.. 1 timma och 34 minuter spanska eller något sånt.. men verkligen tummen upp (y) finns att ladda ner ifrån www.tankafetast.com
just nu väntar jag på att alex ska spela klart.. fast för mig spelar det ju ingen roll, som det brukar göra.

jag är på braa humör och har börjat fatta facebook lite mer.. så har lite att göra nu:o hihi!
165 vänner fick jag redan efter en timma.. wiho, tufft va? hahaha.

kan verkligen inte förklara hur mycket jag älskar min pojke, så jävla underbar!
något han kanske inte förstår själv? haha, älskar min alexander eriksson med hela hjärtat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0