mysig dag

vaknade vid elva, alex mamma skulle väcka oss för vi skulle med henne på stan
sen orkade inte han gå upp, så jag och milla gick upp själva på stan. eller åkte moppe.. vilket hon inte tyckte om! haha! (;
vi var på stan i ett par timmar, hon skulle handla lite kläder och behövde hjälp. och jag fick ett knallrosa nagellack och och ett par söta örhängen och även middag/lunch på grekiska kolgrillen. riktigt gott! tack så mycket! :D
sen när vi kom hem till bb igen, så drack vi kaffe o tittade på tv. sen åkte alex, o jag var kvar en stund.
sen åkte jag hem till pappa, sen till alex pappa. imorgon ska vi iväg hem till pappa & pernilla och ska bli firad!
blir alltså ingen skara.. de ska regna i hela sverige ett jävla tag tydigen.. så alex & jag tar och går på bio på måndag, och hittar på något. ska nog laga mat tsm och bara ha de mysigt, väligt najs va? (; haha mys!
men känner att jag vill träffa mina vänner. men de får ta ett tag.. :(
men jaja mys blir de, och jag längtar! :D
puss
bilder alex tog på mig igår när jag kissade.. gulligt va?


hahahhahahahahahah vadfan gör jag?
skit trött och osminkad o sliten.. åherregud!
asså jag är ju söt bara jag vill, äre inte så? ;) HAHAHA

örhängerna jag fick av milla ;

och nagellacket är UNDERBART.. men många tycker det är gräsligt.. haha men jaja, ja älskar rosa så är det ju bara, visst? :D:D
jag får ofta höra att jag har för smala och beniga fingrar. men tycker dom fanimig ser tjocka ut på bilden :o haha att jag lyckas! :D
& alex har hittat nitendo åtta bitars, och han spelar icehockey.. låter som GAMLA super mario.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0