min dag:o

skulle ju bada?.. men alex klaga på att de var molnigt?! åååh. och deena svarade varken när jag rinde eller smsa.
men åkta hem till pappa ist, följde med han hämtade alicia & kewin. sen fick ja o lisa in på h&m handlade upp mitt rabatt kort på fem hundra.. handlade för 495.. haha :o
lite små saker jag behöver :) orkar inte skriva mer, är faktiskt trött. ska bara hoppa in i duschen måla nadlarna, sen sova!
puss

bilder från dagen

dagen kläder
vita vanliga skor, ifrån skopunkten TROR jag.. dom låg på min säng igår som ja fått av pilla :D
jeans shorts ginatricot
vitt linne m tryck från wear it
leopard bikini ginatricot
dolce&gabbana väska från turkiet


sakerna jag köpte idag ;
49:50 :-
19:50 :-
inte riktigt min stil.. men lite småsöta och vr tvungen, 10:- vadfan?.. ;b
69:50 :-
99:-
99:-
50 eller 60:- .. inte helt säker :o
59:-

och tittar hur fan det såg ut när jag kom hem efter att ha varit hos alex i MAX två timmar?!?!
fatta hemskt att komma hem till den här röran?.... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0