måndag00:40

kom hem för typ en halvtimma sen med blöta kläder!
har varit med elise hela dagen, åkt till alnängsbadet sen till
op o träffa therese och erica. sen till max o träffa deena denise och pamela.
sen till alnängsbadet och träffa erica o therese igen
och vi badade, förutom elise. hon tog bilder.. topless bilder :o huhhu
kul grej vadfan, fett varmt var de! även fast klockan kanske var elva nånting.
efter skjutsade jag hem elise, sen åkte ja hem .
ska snart sova puss!
dåliga mobilbilder jag vet men orkar inte ha med kameran
köpte ju en maxbox, fick en fresbee, najs askopp tyckte vi? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad du e tjock

2010-07-06 @ 20:38:43
Postat av: Anonym

jadu tjock är jag inte, men har former o är mullig så vad vill du kma fram till ?

2010-07-07 @ 14:58:22
Postat av: Anonym

former på bilringarna ja, man ser fan dina bristningar på magen

2010-07-07 @ 19:02:19
Postat av: Anonym

former på bilringar haha nej de har ja inte, oh mina bristingar ? okej jag var tjock när ja var typ nio till 12, då fick ja bristningar dom har inte gått bort. men blivit ljusare. äre mitt jävla fel eller?

hellre om jag är nu, n smal

2010-07-07 @ 21:51:10
Postat av: då e fortfarande tjock, så du e hellre tjock än normal

2010-07-08 @ 20:20:44
Postat av: [email protected]

Hon är fan inte tjock, sluta håll på med andra för fan. hon ser sjukt bra ut ni vågar ju inte ens skriva vem ni är!

2010-07-09 @ 01:21:22
Postat av: Anonym

du är fet kan du inte bara inse det?

2010-07-18 @ 12:28:44
Postat av: amanda lantz rahlén

varför ska jag inse något jag inte är?

du verkar vara en avundsjuk slyna, med tanke på att jag tar faktiskt inte åt mig. fet, kan jag inte säga, men höfter och mage har jag,javisst de säger jag inget emot. så ja, är mullig. inte överviktig så vilket jävla sätt fet? oj, storbenstomme kanske du hört talas om?& får dagligen höra POSETIVA kommentarer om min kropp. så va snackar du om :)

2010-07-18 @ 18:36:50
URL: http://amandalantzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0