lördag22:52

sitter i alex vardagsrum, ensam och tittar på 3an jätte bra film!
men han tittar ju på 6an på krigsfilm.. så därför sitter vi i olika rum,thaha.
igår kväll var jag med baby, emil jimmy och eliiiiiiise!
hade skit kul, först var vi hos alex, sen drog vi ut i skogen o snackade o bara hade de bra ;o så de ska va..
sen när vi gick förbi saxon parken fick ja o elise ngn knäpp, om att duscha i ute duscharna..
så efter de slutade kvällen, alla frös. var ju jätte blöta.. bilder kommer upp på elises blogg sen hoppas jag!
så lägger jag upp dom här, thihi :D riktigt bra kväll måste jag säga.
och idag var alex jag o hans mamma i lundby hos hans mormor & morfar solade och åt o tog de lugnt.
jätte skönt, men fyfan vad varmt det var!? ;o
jaja sen hem vid sju tiden TROR JAG? och åka förbi elise på vägen till brickebacken, hämta alex mobil nycklar ringar o snus.. allt de glömde han i hennes väska igår.. haha :)
och i slutet av juli åker vi till hampetorp till elises stuga, jag alex elise o ngn till som vi ska få med! :D fan va mysigt.
jaja nu ska ja titta på tv igen
HAREEEEEEEE BRA :o
puss
jag och elise  ska jag ha lugg eller inte? ;o

Kommentarer
Postat av: Davv3Boii

Cute

2010-07-04 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0