hos alex

riktigt skön dag!
gick och la oss vid halv två inatt ( bra va? )
sen väkte alex mig vid elva, men vi kom inte upp förens tolv. haha han var pigg förengångsskull?
kändes bra att gå upp tidigt! eller, ah enligt andra är det normal tid eller för sent..
haha men för mig är det jävligt bra!
känns verkligen som hela veckan är planerad, imorgon hade jag tänkt att dra upp på stan, handla för mitt h&m
kort smink och ngn tröja eller smycken vi får se vad ja kommerh hem med, sen bada om ja får me mig någon som vill de! sen fredag, ska jag och alex sova hos mig på dagen ska vi bada om vädret håller i sig!..
lördag ska vi förmodligen till skarasommarland, på kvällen ska vi hem till hans pappa och grilla sen sova där.
och på söndag fyller jag år! 16år fyfan asså ;) haha storflicka va ? alla mina vänner har väl redan fyllt 16.. haha!
känner mig lite sen, men iallafall. känns jävligt bra att veta vad man ska göra hela veckan ut, skönt.
nu ska jag kissa.. pga alla 5 kaffekoppar jag druckit. haha så gott!
pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0