alex

väcktes 3minuter i halv åtta av alex.. han ringde!
men mitt alarm skulle gå halv, ååh va arg jag blev.
tio minuter senare, ringer han igen.. fast jag ''znoosat''
så då orkade jag inte somna om igen, gick u o rökte. när jag kommer in
sitter kewin på golvet, och alicia springer runt.. så fick väcka pilla, för att lisa skulle väcka kewin..
alicia trodde hon kunde lura mig me att kewin gått ur sängen själv, haha!liksom ett år, och skulle kunna klättra ur en meter höjd.. tror fan inte de!:o
sen åkte ja till alex, drack kaffe och tittade på tv. sen åkte vi till hans möte, efter det åkte vi och träffade pappa
och pernilla på willys österplan och handlade. nu la han sig precis.. hann titta på tv i en kvart, sen såg de ut som att han skulle somna vilken sekund som helst. så sitter själv, är pigg. klockan är tio i ett.
jag ska fan städa o duscha på den tiden han sover. så haha, blir inget bad idag. är för slöa..
men imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0