ajaj,puss på de!

har världens magvärk.. har ätit mat två gånger idag!? :o
plus winergum(stavning?)..
så har sjuukt jävla ont, men kvällen har varit jätte mysig annars.
nu sitter alex på övervåningen och tittar på tv, och jag här nere. skäms över att jag är så svullen
och orkar inte göra någonting! usch!
ikväll blire mysa med alex.. när ja reser mig från datastolen,huhu!
sen sova. och på söndag, i övermorgon får jag sova i min egna säng! gudsåskönt..
istället för att dela på en 90 säng med en kille som anitngen trycker in en i väggen
eller utanför sängkanten.. men nu ska jag inte klaga på min söta pojke mer?
bara att han är kaxig och dum när han sover.. HAHA!
jaja, nu ska jag kolla runt lite på kläder o bli ledsen.. no money
hehe, jaja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0