gamla bilder va? :D

åh!
jag längtar så till lördag alltså! ska festa med elise, nyktert för min del då.
men ändå roligt att komma ut och träffa folk och gå på fest.. väldigt längesen faktiskt. sist var i somras! haha duktig som jag är! (; men men, ska också sminka henne. längesen jag sminkade någon annan än mig själv.
jag kan nästan lova att de kommer bli en jätte bra helg !
imorgon är alex och jag själva hos han. då blire laga mat och bara en massa mys.
och lördag förmodligen ta jobbet då istället för söndag. sen på kvällen är det ju fest.
söndag, får jag ta det lugnt!
skönt med helg alltså.. jag längtar.. även om det bara är imorgon det är helg, jag har ju två lektioner innan !
jaja pusspuss :*
gamla festbilder, vad roligt man hade! :o
men bilderna är gamla.. från förra september09- februari10

halloween, min värsta fylla.. tilda i bakrunden, jag som kör på peace, och ngn random för mitt ansikte haha!


elise jag & gbg


juno jag och elise


jag&elise


erica elise & jag


fjortis bild, JAG VET! haha men elise&jag


tilda&jag


jag..


juno jag & deena.. vet inte vem som är i bakrunden!:o

jag&erica


carro tilda o jag


jag ellie & carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0