saknar min carro !;o

tittade nyss på raw comedy club & fyfan.. jag brukar inte skratta till såna program så mycket!
haha jaja, vart lite mys framför tvn iallafall. eftersom jag är så dum som lovat alexander att han får spela ikväll utan att jag tjatar ( haha.. ja jag är väldigt bra på att tjata om att han inte ska spela .. )
så ska han sitta i en timma fram nu! så fick sån jävla lust att göra ngn sminkning.. men är sjukt trött!
men ska nog slita mig från sängen o gå o göra ngt!
jaja pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

SV; hehe jaoo så kanske det är!;)

men liksom jag skrev detdära inlägget bara för att provisera! :) ganska kul att jag fick över 1000 besökare pga det!:)



Men jag har ju träffat Kissie flera gånger men jag tycker ändå att hon är fin som hon är nu!:)

har inget emot henne och jag bryr mig inte om utseendet det är liksom hennes insida som räknas för mig!:)



Kram idjjaa

2010-12-28 @ 00:35:12
URL: http://www.idjjaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0