så jobbigt det är med sömnproblem! helt sjukt..

jävla sömnproblem, jag blir seriöst riktigt förbannad på mig själv.
förstår inte vadfan som är felet!
alex och jag la oss klockan nio igår kväll, somnade kanske vid tio tiden. om inte innan till&med!
vi vaknade precis samtidigt klockan tre, visst jag vaknade gråtandes.. usch!
och vi försökte somna om, efter att ha legat en stund så gick vi ut och rökte.
efter det låg vi en stund till, men sen gav vi upp. jag tittade på film och han spelade till kvart över fyra.
vi gick och la oss igen, till halv sju.
det gick inte att somna! jag låg och gäspade, men kunde verkligen inte.
någon som har tips på vad man ska göra för att somna lättare?
jaja, nu är jag iallafall hemma efter att ha druckit kaffe med alex och mamma.
nu ska jag bara ta det lugnt, duscha och bara vara!
vänta på älskling också för den delen.
jaja pusspuss!
jag och min syster är lite för snygga på morgonen alltså.. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0