rosa

kom på jätte sent igår kväll efter att ha pluggat..
att jag inte får gå på matte provet! för man var tvungen att skriva under att man skulle, men när jag gick och skulle göra det i onsdags. då var inte människan där som skötte det!! sen får jag sms av carro nu att jag kunde komma iallfall! men vadfan säger lärarna att man inte får, när man får iallafall?! jaja..
hade en underbar morgon iallafall. låg och gosa med älskling.. måste varit minst en timma. så jag är på världens humör idag! :) och inte mindre bra kväll igår alltså.. tittade på nyaste shrek filmen, skit bra var den!
men jag somnade i en halvtimma kanske.. inte ovanligt haha! försökte hålla mig vaken, jag ville se dom pussas&bli kära igen, haha! och tittade massa på tv och så.
men ikväll ska han spela, så jag tar nog en bara jag kväll ikväll, titta på tv och köpa frukt. hihi :D
jaja nu ska jag bädda sängen och dra mig hemåt för att dricka kaffe och sminka mig! ska träffa elvedina på stan
puss :)
hihhaha bild från i vintras! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0