pusssss

sitter hemma hos mamma.. och presenten jag fick av alicia var jätte gullig!
ett litet vitt hjärta med text '' Fånga dagen ''.. tror inte hon läst det ( tror inte hon kunde.. ) hon syfta nog mer på hjärtat. så gulligt! inslaget jätte noga med tre krullidutter på.. hah! lägger nog upp bild sen om jag kommer ihåg.
åh nu jag är såå taggad på nyår också! min huvudvärk är också borta, tror de var kaffe jag behövde .. fan inte bra att jag får huvudvärk av att inte dricka det! men så otroligt gott till en cigg.. :) speciellt på morgonen innan skolan! men jaja, sluttjatat om min värk hela tiden. tillomed min pojkvän säger att jag klagar mycket tex '' det är för kallt, jag har ont i huvudet, jag har ont i magen, jag har värk där o där.. '' haha! jaja :)

snart ska jag gå hem till alex o dra han ifrån datorn, vill titta på film & mysa!

jaja pusspuss (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du kännt din kille?

2010-12-28 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0