otrligt alltså.....

nu känner jag mig inte på humör.
det är sånna här tillfällen jag är GLAD att jag hoppade av skolan för terminen.
slippa att vara bland folk och vara den tjurigaste.. slippa behöva berätta, slippa försöka vara trevlig.
herregud alltså, idag, just nu. kan jag inte vara trevligt mot någon känns det som..
vill inte ta ut det på alex, så går hem en stund och träffar mamma.
ska fan baka en kladdkaka, haha jag är skit hungrig och godis sugen!
så det blir nog så.. nej nu ska jag dra mig hemåt sen gå till alex vid tio igen, mysigt.

vi har haft våra dåliga stunder, fast mycket mer bra.
jag är så glad att det är vi två, skulle kunna göra allt för dig.
du är allt, om inte mer.
du är den som lyssnat och tröstat i varje tillfälle.
du är den som förstår och lyckas alltid få mig glad.
jag älskar dig så mycket, idag är det 2,5 år sen vi vart tillsammans.
Så glad att vi träffades, så glad att det är dig jag har.
Alex eriksson, jag älskar dig så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0