mys i sängen, me film

kom på en sak precis nyss..
jag har förfan bara rökt två cigg idag (!!!!!!!!!!!!!!) hihi, glad jag vart..
fast, har fuskat lite.. har ju haft sån huvudvärk för att jag knappt rökt, andra ciggen tog jag liksom vid 6 tiden.. så har rökt fimpar.. ( usch) men orkade inte me att grina o sura hihi.
men nu ska jag titta på den sista filmen jag har på datorn! det går inte att ta ner film just nu.. :( så har who's your monkey kvar, tror jag den hette. titta också på drag me to hell förrut, jätte bra! om man tkr om cpskräck, haha!
jaja pusspuss :)
glänser som fan, men de är för att jag precis smörjt in ansiktet, haha! :)

Kommentarer
Postat av: malin eval

varför är det bara vitt ?

2010-12-12 @ 03:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0