mitt hår, hahahaha

orkar inte lägga upp skriftlig tutorial.. haha, lägger upp i bilder istället.
men iallafall, är så otroligt sur just nu!
Alex och jag kommer i säng I TID! vid lägger oss halv tio, somnar VÄLDIGT fort.
när klockan var ett vaknar båda och måste kissa.. gick och la oss, klockan 3 vaknade vi igen.
och är hur pigga som helst! jag har bara sovit 5,5 timmar, det är helt sjukt. men det kanske var den tiden jag behövde bara? så nu sitter jag i alex säng o tittar på trick or treat (igen, håller på å försöker se klart den..)
men jag är så otroligt röksugen! jag rökte bara 5 cigg igår, wiho. visst jag är duktig, men nu börjar det kännas..
jag har inte rökt sen klockan halv nio, och klockan är nu kvart över fyra.
fyfan alltså, funderar på att dra med mig alex ut och gå hem till mamma, äta frukost och dricka massor av kaffe! jag vet inte vad jag ska göra åt mitt jäkla äckliga förjävliga cp röksug. alltså helst seriöst?
någon som har tips på att sluta tänka på ciggen ? ..
jaja, nu har jag babblat på för mycket.
menmen, sån är ju jag! ;) haha, men nu ska jag borsta mitt otroligt ruffsiga hår! hahaha ser ut som en djävul i skuggan i väggen.. hah!
jaja pusspuss
kommer inte gå fort..och kommer göra ONT! jag är fan aldrig hårrum, men jävlar när jag har tovor.. jag är en unge!
fint va? ska jag vara ärlig, började jag själv skratta åt bilderna.. Hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0