min dag..

har tråkigt, så ska skriva lite ointressant om min dag (;
vaknade tre som jag sa, vart klar med smink och hår vid ett TROR jag.
klockan kvart i fyra tog älskling och jag bussen till stan och mötte hans mamma.
pratade lite & han köpte speltid, när hon tog bussen hem gick han och jag fort in på som det nu heter '' vågen ''
gamla träffpunkt, haha. Och kollade iallafall nyårsklänning&lösögonfransar.
På måndag köper jag strass och lösögonfransar tills nyår, och klänningen väntar jag med (Y)
sen tog vi bussen hem fast åt olika håll då, jag gick till mamma och somnade istortsätt direkt.
jag vaknade elva, och hade panik jag trodde klockan var typ ett,två. så gick upp fort, tog en cigg.
när klockan är tio över går jag ut i trappen och alex står där.. haha söt.. vi skulle ju mötas elva, men troddde han glömt det han spelade ju.. jaja så pratade jag precis med carro i telefonen och vart på jätte bra humör!
pratade om nyår& allt möjligt. inte träffat tjejen på länge, så saknar henne!
imorgon ska vi på stan så jag måste gå upp vid sju. Dom hämtar mig klockan elva  & jag vill hinna duscha & dricka kaffe och bara vara med mamma innan.
så ska försöka sova nu.. sätter på en film och så, godnatt!:)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0