jul hos pappa& alex mormor och morfar

skrev ingenting igår eller i förrigår kväll!
men i förrigår  kväll sov alex och jag hos hans mamma, det vart inget data sittande för mig i överhuvudtaget då! hah.. pratade med milla i ungifär två timmar & ffick jätte söta julklappar örhängen och fina armband, sen tittade jag alex och milla på holiday jätte bra film!
sen vart det sängen.. otroligt trötta. och julafton gick vi upp åtta tog ett bad sminkade mig. och tog sen taxi till pappa, SVIN DYRT! 237:- från brickebacken till väster. herregud.. jaja, förlovade oss där (: efter det åkte vi till alex mormor och morfar och firade jul. fick ett biokort ( gud vad pinsamt det är att ta emot julklapp från andras släkt..) jaja, så bio efter nyår blir det :) satt där till 7-8 ngn gång, sen åkte vi hem och somnade innan nio! haha sjukt trötta..
men idag är sista dagen jag måste fira jul, det blir 5e gången för mig haha.. jaja lite bilder, sen skriver jag senare!
puss(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0