jag bara tar över alltså.. haha!

kom nyss till alex, har precis lagat mat och ätit.
snart ska vi titta på wallace&gromit ( stavning?) och alive! har hört att den ska vara bra, fast filmen är från 93.. ett flygplan krashar med massa passagerare och tillslut äter dom varandra?.. den ska ju vara baserad på en verklig händelse, så måste se :)
nu ligger jag äntligen i sängen och har ont i magen.. haha.
har sätt också att jag har tagit varenda hörn och fönster ur alex rum! .. :o
ena hörnet, mina kläder och mitt smink. på hans sängbord är min shaker och parfym, i hans fönster ligger mina body lotionens och många av mina örhängen och halsband och deos. o hans skrivbord är mina skolböcker.. herregud, jag bara tar över hans rum! hahaha :( dum tjej ibland..
och nu är stjärntröjan min. hihi glad jag vart!
eftersom jag har den såfort jag har stora kläder ( mjukiskläder eller stora byxor ) ..så de var min julklapp ifrån han :) hihi, älskar den ju! använt den skit ofta sen typ våras.. jaja nu ska jag titta på ngn film medans han spelar sen titta på wallace and gromit. puss!
två av mina små högar..
fint va? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0