idiotjävel

åh vad förbannad jag blir!!!!!
gick hem för att dricka kaffe och bara ta det lugnt för mig själv!
BLIR TOKIG! min bror skriker när fan går bussen och jag svarar kvart i..
klockan var tjugo i
alex- när går åttan då?
jag- den går 49 eller 09
alex- när fan går 4an?
jag- fyran går förfan inte här
alex- * RINGER MAMMA* Amanda vägrar kolla buss åt mig..
ÅÅÅÅH BLIR TOKIG!! och nu när jag visade han för tredje jävla gången att bussen går 49&09
då suckar han och säger att JAG HAR FEL
herregud.
åh min morgon är helt förstörd!
jaja, glad att jag fck morgon mys med bästa älskling iallafall!
glad att min bror drar nu.. så får jag vara ensam till tre, då drar jag till älskling igen om inte tidigare.
Efter det har jag möte på skolan klockan fyra.
jaja hoppas resten av dagen inte fuckar upp bara.. orkar inte vara sur, och speciellt inte när jag inte har cigg!
jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0