idag har jag lett på kort, men de är inte jag..

åt mat hos mormor, så jag har ONT i min mage.. inte van att äta så mkt mat på en gång.. menvad ska man göra? var inte mycket, men så jävla äckligt mättande med julmat..
somnade sista timman.. så var ett helvete att gå ut till taxin!
tog taxi med syster, fick lite julklappar.
BEHVÖLIGA saker! :)
löspuder, läppglans, mascara, och pengar. redan gjort av med en hundring.. haha jaja
puss!:)
klänningen jag hade idag :
& bilder från dagen;
mascara med gummiborste, fan vad glad jag blev! min är ju nästan slut
läppglansetsminkväskanlöspudret ( det bästa!)
sminkväskan
jag & bror som små.. haha söta..
söt i glasögon..
& sminkade mamma.. skillnad va?
före
efter

Kommentarer
Postat av: elise

HAHAH, hade jag vart med dig hade jag dragit upp din klänning hela tiden, hahah (a)

2010-12-18 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0