headern fixas imorgon istället

som det står i rubriken.. jag fixar headern imorgon.. är extremt trött..
vi somnade inte förens klockan sju i morse ( SKIT SVÅRT ATT VÄNDA TILLBAKA DYGNET!!! )
så väcktes vi klockan två av anna, alex pappas tjej.
och hon sa att vi hade 40 minuter på oss.. vi hade glömt bort totalt att vi skulle iväg till hans farbror idag!
så låg kvar i sängen.. och sen kom jag på att jag vill se lite fräsh ut, så stressade upp tog en cigg och drog fort som fan till badrummet. och, oj jag hade fem minuter på mig. borstade tänderna och det vart mascara fondation och fixade ögonbryn med lite rouge. inte likt mig ! haha, sen drog vi till adolfsberg till hans farbror för att fira hans fru,sambo,flickvän? vet inte.. ngt :) åt och prata. en gud så trött jag vart där borta! men det var det värt, världens gullungar där.. tova och emma, en hund och bebis. ååh dom är så söta! :)
jaja nu ska ja sluta babbla, skriver kanske ikväll. om jag inte somnade  närsomhelst.. känner att mina ögon dör snart.
haha jaja puspuss! :)
gud vad jag saknar den här lillkillen alltså! :( så söt bror man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0