har tråkigt

tjej test

Har du ett par blåa string ? ja
Vem var den senaste du pussade ?alexander
Trivs du med det ?japp
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?
inte alls många.

Vad gjorde du inatt ? försökte sova
Och i förrgår natt ? försökte sova
Vad gör du innan du ska sova?
kramas, hihi
Kan du prata med din mamma om allt ? japp
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? ja
Har du varit gravid ?ne
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?haha japp
Choklad eller glass? choklad
Stövlar eller gymnastikskor? stövlar
Kjol/klänning eller jeans ? klänning
Hemstad/ort? örebro
Hårfärg? svart, just nu

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? ja
2. Tror du på kärlek?ja
4.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? tror jag inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? nej, jag är ärlig.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? har ett bra förhållande
9.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? de vettifan
10.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? aa

Tio saker: This or That

1.
Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl ? beror på, men just nu säger jag öl
3.
Dag eller natt ?  natt, mysigast.
4. One night stand eller förhållande ? Förhållande.
5.
Tv eller internet ? Internet
6. Pepsi eller cola ? Cola
7.
Vild fest eller romantisk hemmakväll? Båda. men hemmakväll är mer för mig.. älskar att mysa, haha.
8. Färgfoto eller svartvita? färg
9. Telefonkontakt eller face to face ? facetoface
10. Bilddagboken eller myspace? Bdb

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? ja.
2.
Har du nånsin viljat ta livet av någon?kännt att jag velat, men aldrig tänkt att jag SKA
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja.
4. Har du hoppat bungy jump ? Nej :o
5. Har du nånsin gjort slut ? Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ?nee
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? ja,typ dö haha.. vad dum jag låter
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej, kommer aldrig göra heller
9. Har du nånsin tyckt att världen suger?hänt

10 snabba
1. Saknar du någon just nu? mm...
2.
Är du glad? både ja&nej. jag har älskling här, men är ledsen över annat.
3. Är du fundersam? ja, hela tiden.
4.
Är du uttråkad? ja, de är drf jag skriver dehär haha
5. Är du tysk? ne
7. Är du italienare? Nej
8. Är du fransk? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej
10. Gillar du någon just nu? ÄLSKAR!





Det är snyggt när killar...

[] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering (eller mer..)
[x] Piercing i ögonbrynet (eller annanstans)
[x] Snaggar sig
[] Har längre hår än mig
[ja/nej ] Inte rakar sitt ansikte
[x] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[/] Har häng

Detta säger allt om en kille...
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han är med kompisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0