haha

anonym: hur träffades du och din kille?
svar: min kompis olivia holmberg och han höll på och snackade.. men jag satt vid hennes msn, och skrev att han skulle få en puss av henne om han kom till alnängsbadet klockan sex.. haha och sen skrev hon '' det var amanda det var inte jag'' och sen fick han min msn igenom det, sen började vi snacka, och han sa att jag var fin söt o jag dsm.. haha! sen bestämde vi att träffas en eller två dagar senare. jag tog bussen till han ( aldrig gjort det här med någon kille förrut, glad att jag gjorde de med just alex!) blyg som jag var hade jag magvärk hela vägen 20 minuters bussresa.. sen gick allt bra:) så träffades vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0