haha herreeeeegod

haha! sitter och kollar när fjortisar gör siimiis på bdb.. fyfan.. jag tänker på hur jag själv såg ut.
men ändå skrattar man åt dom, jätte vita läppar, hårförlägning som inte passar till håret ( det riktiga håret sticker ut som en kant ) och ögonfransarna.. och push upen visa har ! herregud.. :o
haha jaja, de ända jag ville säga!:D
nu ska jag hem till mamma ( och tydligen få en present ) av min arga syster..
hon ringde mig för säkert 3 timmar sen och sa KOM NU! JAG ÄR BESVIKEN DU ÄR INTE HEMMA!
haha så gulligt när 7 åringar är arga.. ja ringde upp henne efter en kvart o sa att jag kommer vid sju
då vart de '' JA DET GÖR DU! ANNARS BLIR JA BESVIKEN PÅ DIG AMANDA!''
haha.. jaja klä på mig och drra ut i de kalla o hemska.. jaja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0