frågor och svar! :)

Anonym:hur länge har du kännt din kille?
Svar: Sen jag slutade 7an då jag var 13.. skulle fylla 14, alltså lite mer än 2,5 år.


Lovisa Gröndahl:

Hej, detta är kanske lite kostiga frågor.
Men vill veta! eftersom du ska vara ärlig. Så ska man väl passa på!
1. Har du någonsin slutat älska din kille? När det varit slut, har jag tappat väldigt mycket känslor pga förjävliga bråk.. men aldrig slutat älskat helt.
2. Vill du ha barn med han? Varför? Ärligt, ja. För att han är sån underbar och bra person!
3. Ni är ju förlovade. Det är ju innan man gifter sig man gör sådant,vill du verkligen gifta dig med han? Ärligt igen, ja. jag älskar han otroligt mycket.. och vill inte leva en dag utan han. många tror att de är ngt jag bara känner nu. men så länge jag varit kär i han, skulle jag inte vilja vara utan han igen. vi har haft våra två slut och det har verkligen räckt. och det har fått mig att inse ännu mer hur mycket jag på riktigt älskar han.
4. Hur gammal var du när du lärde känna din kille?Står i svar över.. men 13.
5. Bor du med dina föräldrar?Eller är dom skilda?dom bor inte ihop, bor annars hos mamma.
6. Älskar du dina föräldrar?det är väl en självklarhet?..
7.Har du syskon?ah, två små bröder en syster & får en till syster snart igen.
8. Tycker du sminkar väldigt duktigt,men varför lägga ner så mycket tid?tack, för att jag tycker det är roligt att hitta nytt. att inte bara sminka sig som jag alltid gjort, roligt att hålla på med färger ju!
9. Festar du? Hur ofta?haha.. knappt! det här året har de varit ett fåtal gånger. Visst, större tillfällen. Typ som nu, nyårsafton ska jag ut med vänner o pojkvännen!
10. Om du gör det, vad dricker du?när jag väl är ute så blir det oftast öl, annars vin.

Anonym: Vad ska du göra på nyårsafton då?
Svar: det står ovan, men jag ska ut med caroline och alex! vad jag vet just nu iallafall :)

Linus:
om du får ha din kille för alltid
kommer du ta den chansen? Ja verkligen.
förklara isånnafall hur mycket du älskar han
och hur mycket är det på en skala 1-100
På en skala ett till hundra? ingen är nog förvånad över mitt svar, jag har väldigt lätt att visa känslor. 100!
förklara? hmm.. på vilket sätt? Jag är väldigt kär och älskar han över allt annat och trivs verkligen med han. det är väl en kort och bra förklaring? haha :)

Fia:kan du lägga upp en tortorial idag?
nyår make
Svar: Kanske blir idag.. men självklart kan jag lägga upp en totarial :) ( vet fan inte hur de stavas ) haha!

Anonym: hur träffades du och din kompis caroline?
Svar: hon började i min klass när jag gick i sjuan på engelbrektsskolan. Var inte så värst bra kompisar i början.. det kom nog mot nian vi vart nära! hade väldigt mycket gemensamt, och nu går vi i samma klass igen på plus & det är jag glad över, en väldigt underbar tjej!

isse: är du värkligen 16?
svar: Jag är ju född 94.. så ja, haha ? :o

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0