får se får se, ända jag säger haha

NU börjar jag bli trött.. lite sent att lägga sig! för då kommer jag inte att kunna somna ikväll.
fan.. haha, får hålla mig uppe på något vis. Alex kommer ju om tre timmar.
och då ska jag helst vara klar.
Har lust att fixa mitt hår.. ska ge det ett försök.
Jag har inte fixat mitt hår noga sen förra nyår, då hade jag löshår. efter det slutade jag ju med det..
men det är så mycket lättare att få det snyggt! långt och tupera, sen ser det fixat ut.
jag får se om jag ens kan fixa hår.. så sjukt längesen, nu sätter jag upp det i en toffs, eller borstar ut.
jag har lockat tre fyra gånger i år, och plattat någon gång ibland.. menmen får se :)
jaja pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0