pus

kom hem vid ett tiden igen.. och fyfan vad arg ja är, just nu..
har stått och skalat värsta jävla mini potatisarna i EN HALV TIMMA!!!!
bara för att ja fick för mig att göra mat till mig min bror o mamma..
ååh, jobbigaste som finns är att skala potatis, OCH MINISAR!? det är ju nästan så man skalar fingrarna ist ;s
jaja , är super hungrig.. ska äta ngt sen göra kaffe.. i min ensamhet :( haha
&fyfan vad jag har att göra idag!! ska rensa bland mina kläder..alla mina smycken.. och slänga sånt som jag inte andvänder, kommer inte vara lika många högar som nu kan jag säga.. ska bort me ALLT som jag inte andvänder.. dags för rensning.. har kvar saker, FRÅN SEXAN! :o som jag bara har ligga. haha
sen ska jag förbi therese.. vill jag, man undra om fan ja kma ha ork..
jaja hörs sen pusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0