igår ;*

såå nu sitter jag vid en normal dator! med kaffe .. ååh va gott :)
nu ska ja skriva om igår (: måste bara säga att jag hade de förjävla roligt,träffa vänner!
först mötte jag sara på järntorget, vi gick och pratade om allt, allt tokigt vi gjorde som små..
åh fyfan, folk som inte vet ngt om de o kommer aldrig veta, haha!
sen gick vi och fikade på kompassen, kaffe o kladdkaka.. huh!
sen tittade vi runt på stan, hittade tre nagelack på h&m 9:90 styck. men dom funkade fan inte,
alltså dom klumpa.. konstigt att det var så billigt?
sen iallafall sa vi hejdå vid sex tiden, jag åkte hem och käka.
sen kvart i sju, en kvart innan stan stängde åkte jag och pilla o köpte en bh, i helt rätt storlek! naaajs
och sex par trosor :) älskar cubus rea ;) haha
sen gick jag ut och gick med tyson, sen till op och mötte therese kajsa & deena!
satt o snackade i ngn timma, sen drog kajsa och therese så gick jag och deena o satte oss typ vid polis huset
satt i timmar och bara pratade, skönt tycker jag!
sen efter elva gick jag hem, snacka om att hunden var trött. haha ;b
jaj nu ska ja duscha sen åka till alex, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0