puss på sköna dagar! :*

kom ju hem idag, o var jätte trött!
men nu har ja blivit pigg igen, och de går riktigt bra med rökningen tycker jag!
3 cigg sen igår kväll klockan nio o nu är klockan tjugo över tolv, duktig tjej! mocca snus som gällernu då ;) haha tjej snus, mini portioner dårå men.. haha!
nu ska ja lägga upp bilder från idag och igår ifrån stugan med älskling och hans farmor och farfar jätte mysiga dagar!! :*
har nyss tittat på 4 avsnitt från sex and the city.. tog en liten paus för att hinna lägga upp bilder& att inte tröttna på bästa serien..

puss
o mina vader ligger helt pladask, ser ju superbreda ut.. tycker dom är stora, men såå breda när dom ligger ner :|
snyggaste minen hahaha solen i ögonen..
usch vilka jävla tänder!!:o
helt seriöst, jag med vita skor? på landet.. naaaae..
bottennapp..typ 5 gånger tror jag?:o
fyfan vad han skvätte när han rodde under istortsätt 5 minuter.. ''inte'' med flit?.. haha sötnos..
är man söt eller?.. hahaha ;*
&sen lite bilder jag inte laddat upp än, kanske en vecka gamla..
söta kissen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0