knas! ;b

tittade på 11 avsnitt igår av sex and the city.. stängde av kvart i fyra, var så jävla trött!
ett ända kvar, och när ja skulle titta på det idag var datorn kraschad!!! :(fan..
väcktes iallafall av alex tio i tolv, me att han plingade på dörren. vi skulle inte träffas idag, men så vart det iallfall, vi hade inget speciellt att göra. iallafall, så när han plingade på trodde ja de var brevbäraren eller ngt.. för hundarna skällde som tokar, o ja skrek åt dom att hålla käften ett antal gånger, tillslut fick jag verkligen damp så jag gick upp. så plingade de en gång till, där står ja i täcke och förjävlig när jag öppnar o alex står skitpigg o flinar.. fyfan haha!
åt frukost, o tog de lugnt. sen skulle jag följa han en bit hem, så följde med till shell tunneln, orkade inte längre var ju nyvaken, och det var varmt och jag tog ju på mig en tjocktröja utan ngn tröja under, dum som jag är!
höll på att dö av värmen, kunde ju inte gå runt i bara bh ute?
sen bestämde vi att jag skulle hem och göra mig klar, när ja kommer tbx till han så har han åkt till nora.. o glömt att säga till haha.. så åkte till mamma en stund o väntade på han, sen när han kom hem så åkte ja dit igen.
o har solat, fått lite färg! :D skriver mer sen
puss

Kommentarer
Postat av: Thomasgunhild

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2012-01-04 @ 07:39:07
URL: http://thomasgunhild.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0