underbart, eller vad säger man om skolan?

ja.. jag som många andra börjar skolan imorgon. fyfan vad tråkigt.. men taggad på ett sätt, för att se vilka jag hamnar i klass med. hoppas fan att de är folk jag känner och umgåtts med.
jaja, igår kväll var jättemysig med alex tycker jag ;* inget spelande faktiskt, hihi åh!
vi vaknade ett imorse, sen tog en snabb dusch. kände mig lite ofräsch, blir ju så varm av att ligga två pers i en 90 säng. fan va ja klagar på de.. haha men posetivt me små sängar är att man i stortsätt måste hålla om varandra när man sover annars ramlar man ju ut, haha..!
sen drog vi till hans mamma, tittade lite på tv. spökhuset haha rolig film.
sen åkte ja till mamma hämtade lite saker, sen kom therese förbi min gård. pratade om massor! privat då men.. ;)
haha de var mysigt :) sen drog jag till alex en stund, kom på NU att jag skulle dit för att lämna hans byxor.. men de glömde jag.. de får han imorgon.. haha :o sen drog jag hem till nio. och nu har jag tittat på fyra avsnitt av sex and the city. vill se mer.. menmen ska upp sju imorgn, ska hinna duscha och göra mig klar och vara utanför skolan kvart i tio. vill försöka få i mig frukost också.. hah
men nu ska jag sova. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för program har du sökt till? :D asbra blogg!

2010-08-23 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0