sur men ändå skrattretande:o

satt och kollade runt på alla möjliga bloggar, kom tillslut in på therese olanders blogg
och hittade det här inlägget

tycker att det är så jävla rätt, och speciellt det där i början
''och vad gör det om man kanske har en bulle på magen?
man är inte sämre människa för det ''
alltså det har jag själv tänkt på mycket, för själv är jag mullig och har lite hull. okej, jag har mage. och personen som kommenterat på min blogg att jag är tjock, fet och ful. men vadfan, du som själv skriver anonymt verkar inte ha så mycket kropp att stå för, eller har jag fel?isåfall kan du ju komma fram med namn.
jag är nästan helt nöjd med min kropp. det ända som stör mig det är min mage, min rumpa, och högst upp på mina lår. men vadfan, ska man banta för vad en annan människa tycker? noway.
har folk som älskar mig för den jag är fan inte för någon jag ''ska'' bli. folk kanske tycker det är skitsnyggt att vara smal, fine. men jag, som person, folk som känner mig . skulle nog inte kunna se mig som smal. har själv hört, jag ska vara mullig, jag ska ha den kropp jag har.
så ni som ska vara anonyma och få mig se ner på mig själv snälla kom till mig personligen,ja tänker inte bli ngn anorektiker.
allt för mig, puss! :DHAHAHA titta bara? jag smal.. aldrig i hela mitt liv. byeeeeee:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0