sara karadakhi, saknade kurdjävel! <3

känner att jag blivit sjukt kass att uppdatera bloggen!
så nu blir de ett lagom långt inlägg ;)
har varit hos älskling hela helgen, fotboll och det vanliga. ta det lugnt o bara umgås.
när jag kom hem igår så varte sätta sig vid tvn och titta på ett avsnitt av sex and the city..
haha jag är redan inne på 3e säsongen! :D men när ja väl har satt på de så äre svår att slita sig..
men efter ett avsnitt tog jag ut taison och sprang vid tågspåret 3 varv, fan vad skönt!
sen gick jag en kort bit mot norr sen hem igen..
och tittade på sex and the city fram till klockan halv fyra. har verkligen problem att gå ifrån..
ska titta vidare idag! vaknade iallafall av väckar klockan klockan tolv, gick ut fort med taison
sen drog jag hem till mamma och var lite med min bror :) nu har jag duschat och ska snart upp på stan och möta upp sara karadakhi, min saknade jävla kurd <3 hihi :)
ska fika, och bara prata väldigt mysigt! mycket minnen att prata igenom ;)
sen bara umgås me henne, hon fyllde ju år igår!
nu ska jag sminka mig, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0