såkandedå

har druckit kaffe igen nu, åååh vad jag älskart!
måste fan köpa en kaffebryggare hem till pappa.. :o
nu kommer bilder upp från när ja ser ut som en fjortis HUHU... (;
och grejerna jag köpte! pussssss




grejerna jag köpte/fick ;
ett hjärthalsband som hör till örhängerna jag fick av älskling i present!
skrubb till kroppen, ÄLSKA!
ett nit/diamantlinne i ngn rosa färg såklart, så jävla snyggt!
skitsnygg klänning/tunika/top.. haha knallrosa såklart.. och grått bälte me nitar.. fyfan att jag aldrig tröttnar på rosa eller nitar?!
bästa rakhyveln
& en bh & ett par trosor!




Kommentarer
Postat av: Lauritsmoa

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2012-04-04 @ 12:58:43
URL: http://lauritsmoa.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0