please don't waste my time

igår kväll tog jag ett låång skönt bad sen var jag ute och gick med tyson, och träffade therese en stund och tog några cigg och bara snacka en massa, kändes skönt! och var mysigt, haha.
sen gick jag hem satte mig vid datorn och tittade på sex and the city, hade längtat.. haha!
idag försov jag mig, så fick skjuts imorse, slutade kvar över elva, så hem till mamma direkt
nu sitter jag i ensamhet och NJUTER av att vara helt ensam.. med en kattunge som biter mig i tårna.
och lyssnar på smashmouth-all star ;) ni vet shrek låten :D haha fett skön
snart ska ja iväg till älskling, mysigt!
ikväll blire sova tidigt, så jag kmr i tid imorgon ;)
och imr ska jag träffa therese, och helgen blir med bästa killen :)
puss!


Kommentarer
Postat av: anonym

haha din tönt. du verkar tycka att du har stora tuttar. h3h3h3. dom är lixom som mina nästan. 75b är inte mycket att visa. lär dig leva med dina småttingar.

2010-08-25 @ 13:56:47
URL: http://anonym
Postat av: Isabel

Du är så fin amanda!:)

2010-08-27 @ 13:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0