mys..med mig själv!

håller på o ta ner cougar town avsnitt 1-12 & sexand the city säsong 2&3..
nu blire film hela kvällen! mysigt va?
imorgon åker jag till alex, o ska sola ännu mer om de blir fint, om inte bada! för najs
bio imorgon eller lördag vi får se hur det blir! de är ju liksom 26 månader dag på söndag! :*
och jag mår illa nu igen.. försöker ju bara hålla mig till snus..mocca mint vit mini portion såkallat ''tjejsnus''  små snus, förmodligen mindre nikotin än vanligt snus?..men men, det funkar att hålla sig ifrån cigaretterna ju! för det luktar så illa ju, är så dyrt i längden, och är mer synligt..så nu ska de bli ändring :)
kanske röka ngn gång ibland, men inte som jag gjorde.. 1 paket om dagen, slut på skiten nu!
puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0