massa fina bilder härva

justeja, har inte skrivit om hurfan jag vaknade idag.. på de värsta sättet man kan göra
som jag hatar mest av allt, när det ringer! på en helg..
alltså, vi somnade väldigt sent igår. så ringer alex kompis nora, typ halv tolv.. och jag höll på å dö så arg jag blir.
det är alltid någon som ringer innan ett till antingen alex eller mig!
vi får fan börja stänga av våra mobiler när vi sover.. men vadfan vem vet de kan ju vara ngt viktigt men det är de ju aldrig! :o sen iallafall tog vi våran morgon cigg, och åt frukost och kände mig som en gamling, som vanligt sp läste vi NA tidningen som varje morgon .. haha! men idag var det ngt sjukt, om en tjej.
som är 14 år, och åkt in och ut, fram och tillbaka på vad ska man säga? behandlings hem.. alltså inte exakt det, men när typ soc omhändertar. men har gjort det i över 200 dagar, UTAN ANDLEDNING. bara för hon hade adhd och autism och tog antidepprisiva. vadfan ska man omhändertas för de för? helt sjukt!! ;s
jaja, sen åkte vi till nora och hämtade hans dator, då gick nora o alex. o jag åkte moppe själv, så sitter i hans källare helt själv o lyssnar på musik. o är skakis i händerna .. vet inte vrf! :(
jaja sover hos mamsi inatt! ;* och imr är de skola, ruuuligt.
& föresstn, jävla cp väder! först spöregnar det, o nu är de varmt och sol.. gick ju ut i morgonrocken och rökte. men de va för varmt ;s o nu är de helt torrt ute.. fan blir ju sur!
ska se till att färga mitt hår idag också, ta en ego dag! (; långt bad, och skrubb o plocka ögonbryn vääldigt noga, hårinpackning o.sv.. & tillslut en långpromenad. mysigt va?
puss!

åhå.. hehe min favorit på bild ((:

& titta bara SOLEN är igång..

haha förstår ni att de blev för varmt?& snacka om att den här bilden ger minnen..
deena trodde inte på att jag hade 85d, ahahaha så tog ja av mig den o bad henne testa, förens då trodde hon mig! hahaha kommer upp lite oold pics, från fester i vintras, gull.
jag&hariselise längst fram, sötnosen själv!
jag&linnea
johanna deena, o therese ser lite less ut.. :o
henke jag & kommer inte på namn! :o
elin nella therese tilda jag o jenna
&avslutar me en härlig bad bild, haha fast nyktert för min del där ! :)
pusspuss




Kommentarer
Postat av: elise

men herregud vilken hemsk bild på mig amanda!!!!! :O

2010-08-29 @ 14:44:10
URL: http://elgra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0