jani?

väcktes tolv imorse, av mina mobiler som jag ställt på ringning. för klockan halv två skulle jag på möte.
kvart i två var det klart, åkte hem till alex fixade mat och åt :)
sen åkte vi hem till hans mamma en stund, sen hem till han igen och tittade på film, mysigt!
sen städade vi lite, och fyfan så mycket han skrattade åt mig som han aldrig har gjort!
orkar inte förklara varför.. kan bara säga att jag inte är stark, och jag är för kort för vissa saker.. haha! :(
sen vid sju drog jag till mamma, drack kaffe och tittar nu på en 13 åring som är kedjerökare, men började när han var NIO ÅR!! :o sjukt äre .. men ja har istorsätt slutat, röker ibland när jag känner för det, alltså inte ofta!
snusar för mesta del nu, skönt känns det!
imorgon ska jag upp på stan med mamma o handla lite små saker som behövs
och sen fredag när jag får pengar ska jag förmodligen till marieberg!
pusspusspuss
mycket smink jag vet ;b..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0