ja, så kan det gå..

jävla unge ! :o
bråkade nyss med min bror.. och han är så smart och går runt me headset hela tiden, så när vi bråkade fick jag flera smällar med hans head set, och fick tre märken. som sviiiiiiider som satan!!!! ;@
fyfan alltså, det började me skojbråk, ja stog och viftade med en ljus tändare, och härmade hans pip ljud. vad så jävla roligt, tillslut råkade han kasta en kudde på mig, och ja var redan arg. och började skojjaga fast ändå seriöst, sen kastade jag ngt på han.. inget minne av vad, var så förbannad. sen fick jag ett headset på armen, o varnade han med att en gång till jag lovar ja kommer slå sönder dig. han ba nee sluta, så gav jag mig. men när ja gick in på toan slänger han in en sko efter mig, o då sprang han in på sitt rum och sa nee slå inte, o la sig med benen över sig. och jag försökte. men då fick jag ett headset på mig igen, var faktiskt inte så lätt med tanke på att han hukade, tillslut fick jag tydligen enligt han in smällar. men han fick inga märken som jag?! ååh..
syskon kärlek <3 finns de ngt bättre?
fyfan...................
men på ett sätt, behövde jag nog få bråka lite.. har gått runt sur hur länge som helst!tack alexander .. HAHAHA skitunge. ;@
syns inte så mkt, mobilkamera..sugerser litet ut,men fyfan vad blått det är irl.. svider ju som fan.. jävlar va gröna ögon jag fick!;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0