..frida lantz?! sluta fråga!

okej, för alla er som frågat.
jag är inte syster med någon frida lantz!
fick samma fråga bara IGÅR 7 gånger
har fått frågan flera gånger om under ett år.
är lite trött på de, ska bara göra det klart för er, jag har bara en syster som heter alicia hon är 7år
en bror som är 14 år heter alexander, en bror till som heter kewin som är lite över 1 och ett halvt.
så nu vet ni, har inte ngn kusin eller ngt som heter lantz vad jag vet, bara emelie lantz
så nu vet ni, INGEN frida lantz bland mina syskon eller kusiner.
sluta fråga nu, för nu har ni fått svar.
PUSS

Kommentarer
Postat av: wayne rooney

med dom brösten ska du vara stolt!!

2010-08-27 @ 11:04:12
Postat av: frida lantz

hahah, jag läste nyss din blogg... så folk tror att vi är syskon eller ? =) för jag är frida lantz, hahaha :D

2010-11-06 @ 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0