anonym, nu får du svar på dina avundsjuka kommentarer!:)

alltså, ska jag skratta eller gråta? haha.. de är mest tjejer som läser min blogg, så nu kan ja skriva av mig.
nu blir ja sur. haha jag hade 75b när jag var 13, nu är jag 16 och har 80e. så snälla ngn, och du som hade kommenterat för ett tag sen, svar till dig också, nej jag har inte h&m s push up bh som du tjatade om att du hade likadan och ja inte behövde dölja eller skämmas. varför ska man pusha upp bröst när man redan har det? okej om man har små, och skäms då är de ditt problem. men vadfan .. kommentera om saker du inte vet, snälla kolla upp me mig först om vad som är sant och inte! :o usch vad jag hatar sånna som ni anonyma som ska prata om mina '' småttingar'' okej tyck jag har små. men säg inte att jag har 75b och att jag andvänder push up! blir tokig.. HAHAH!


det som kom idag ;

Postat av: anonym
haha din tönt. du verkar tycka att du har stora tuttar. h3h3h3. dom är lixom som mina nästan. 75b är inte mycket att visa. lär dig leva med dina småttingar.

de gamla
Postat av: anonym
Gud så små bröst du hade du.Trodde du hade större, men nu ser jag! sånn där bh har jag med.
Den finns på HM att köpa och man kan inte ta ut pusch uppen. du behöver inte dölja eller skämmas honeey vissa får små vissa får stora. ge upp.ÄGD CHEY!
omg........

2010-03-17 @ 19:34:17


nu har jag en fråga, vart fan är push up i den här bhn? och vartfan står det 75b?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Småtjejer som är avundsjuka på dina bomber amanda, haha!

2010-08-29 @ 13:29:47
URL: http://jonnafastberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0