amandalantzzzzzzzzzzzz

skriver lite kort om vad jag gjort dom två senaste dagarna, iförrigår spelade jag alex och ante fotboll.. haha o jag var ju såklart bäst? ;) de kan ni ju själva gissa er till hur fan de gick..
haha och igår spelade alex o ja fotboll, vvar faktiskt duktigt förengångsskull då! ;)
haha! idag, möte med soc. sen hem till mamma och ska vara me lillebror faktiskt.
skulle igentligen träffa elvedina, men mitt sms levereras inte till henne, och de går inte fram signaler när ja ringer..!
så tare bara lugnt idag!
har världens huvudvärk, å blööööh!
pussen!
ser ut som jag pushhar upp brösten, men hahah jag lutar mig bara bak.. drf blev de som de blev me bilden :(

pusspuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0