amanda<3alex, huhu

ställde klockan på tio för att komma i tid till alex, klockan tre alltså..
men jag var så jävla seg för att jag somnade inte förens halv fyra inatt!
var helt hyper haha..!
sen gick jag iallafall upp klockan två.. men kände att jag kunde sova i minst
5 timmar till, menmen gjorde mat de vart ovanligt ;) HAHA?
potatis kroketter, kycklig o bearnése sås.. de vanliga när jag inte orkar laga mat. för de är så lätt, haha.
sen tittade jag på SJUKT bra film, kommer inte ihåg va den hette. men skit gullig film verkligen, engelsk typ komediromantik, aww vad jag älskart!
såfort den var slut, fick jag hem kläder som pernilla beställde åt mig för ngn vecka sen!
en ljus rosa cardigan, tre pack vita trosor hur sköna som helst, två stora linnen, två tights, ett par som är svarta, ett par med halvnitar efter benet, och sen ngt mer tror jag..taaaaaaaack :D
sen hoppa ja in i duschen, skit skönt, men fan färgen rinner fortfarande ut ur håret:o helt lilasvart.
sen sminka idag faktiskt, men inte fixat håret, så de är lite våigt :o sexigt..
ikväll ska alex och jag FÖRMODLIGEN dra till  pettersberg o spela fotboll.. om jag orkar!:o
har så jääääävla ont i benet och foten.. vettifan hur jag skjutit.. men de är ju så roligt
imorgon ska vi på bio också, mysigt va? ;*
jaja nu ska jag göra ngt.. haah
puss!
gammal bild

Kommentarer
Postat av: louissa

tack så jätte mkt och detsamma 1 :)

2010-08-07 @ 00:37:41
URL: http://louissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0